Tukea seuratoimintaan

Opetusministeriö jakaa yhdessä Nuori Suomi ry:n kanssa 400 000 euroa käytettäväksi lasten ja nuorten paikallistason urheiluseuratoimintaan. Tuen hakuaika päättyy keskiviikona 15.10.2003.

Paikallistuki jaetaan suoraan urheiluseuroille. Tuen tarkoituksena on edistää paikallistasolla lasten ja nuorten liikuntaa. Seurat voivat hakea tukea hankkelleen, joka:- kehittää seuratoimninnan laatua - tarjoaa harrasteurheilumahdollisuuden nuorille- tarjoaa uusille lapsille ja nuorille mahdollisuuden tulla mukaan seuran toimintaan- edistää paikallistasolla lasten hyvinvointiaOpetusmineisteriö jakaa yhdessä Nuoren Suomen kanssa tukea yhteensä 400 000 euroa. jaettava tukisumma / hanke on vähintään 500 euroa. Tukea jaetaan erikseen alle 13-vuotiaiden sekä 13-19 -vuotiaiden urheiluseuratoimintaan. Tuen hakuaiaka päättyy 15.10.2003.Tarkemmat kriteerit sekä hakukaavakkeet löytyvät Nuoren Suomen internetsivuilta osoitteesta www.nuorisuomi.fi

Riitta SeppäläKaikki Pelaa -viestintäsihteeriSuomen Palloliitto[email protected]