Tornin Tarkkailijoiden vieraana Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahti

• Futsal

Futsalin Tornin Tarkkailijoiden 2. osassa vieraana Suomen Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahti.

Tiistaina 27.11 Futsal-Liiga.TV:n ohjelmassa Tornin Tarkkailijat saivat haastateltavakseen Tampereelle Sokos Hotelli Tornin yläkerroksiin Palloliiton puheenjohtajan ja investointipankkiiri Ari Lahden. Yli tunnin kestävässä rennossa haastattelussa Lahti kertoo omasta taustastaan, Seurojen Palloliittohankkeen etenemisestä ja futsalin asemasta Suomessa sekä Palloliitossa. Näiden asioiden taustoihin ja Palloliiton tulevaisuuden tavoitteisiin pureudutaan melko syvällisesti futsalmaajoukkueen ex-päävalmentajan Jouni Pihlajan ja Futsal-Liigaseurat ry:n toiminnanjohtaja Ilkka Koskisen haastateltavana.

Linkki ohjelmaan (sivun yläreunan palkissa Tornin Tarkkailijat ja siellä 2. osa) :

Ilkka Koskinen / FLS ry toiminnanjohtaja
Tel:       +358 40 7009594