TiPS:lle nippu sopimuksia

• Jalkapallosarjat

TiPS on tehnyt viisi sopimusta tulevaksi kaudeksi.

Uuteen liigakauteen valmistautumisen aloittanut TiPS on vahvistanut maalivahtirinkiään tekemällä sopimuksen vuonna 2000 syntyneen maalivahdin Inna Vannulan kanssa.

– Innan mahtava persoona tuo meille energiaa treeneihin. Inna on pitkä ja ulottuva maalivahti, jota lähdemme todella kehittämään ja uskonkin, että Innalla on vielä paljon käyttämätöntä potentiaalia, jonka haluamme saada hänestä irti, luonnehtii päävalmentaja Pauliina Miettinen maalivahti Vannulaa TiPS:n sivuilla.

Päättyneellä kaudella Vannula pelasi HPS:n riveissä Naisten Ykköstä. Aiemmin hän on edustanut FC Hongan B-tyttöjä TBSM-sarjassa.

– Todella siistiä päästä näin hienoon seuraan ja jatkaa omiin tavoitteisiini pyrkimistä hyvän seuran tukemana! Treenit ovat lähteneet erittäin hyvin liikkeelle. Jokaisissa treeneissä näkyy tavoitteellisuus ja halu tehdä asiat täysillä. Tämä antaa motivaatiota myös itselleni, pohtii Vannula.

Neljä päättyneelläkin kaudella Tikkurilan Palloseuraa edustanutta pelaajaa on allekirjoittanut jatkosopimuksen. Tikkurilalaiskatsojille tutuiksi tulleet Melanie Azodo, Waranya Chaimuk, Heljä Jokela ja Linda Kaijasilta edustavat TiPSiä myös liigakaudella 2020.

– Joukkueessa on erittäin hyvä fiilis. Itse olin päättyneellä kaudella pitkään loukkaantuneena. Henkisesti kehityin toipumisjakson aikana aiempaa vahvemmaksi. Tässä joukkueessa on paljon tuttuja pelaajia, harjoitusympäristö ja harjoitusten laatu ovat erinomaisia. Motivaatio on kaikilla pelaajilla korkealla, toteaa Chaimuk summaten innostuneesti koko nelikon tuntemukset.

Päättyneellä kaudella tikkurilalaisia edustanut hyökkääjä Moona Talka on siirtynyt Tampereen Ilveksen riveihin.

• TiPS