Timo Stavitski: "Tulemme olemaan vahvoja EM-kisoissa”

• Maajoukkueet

U19-maajoukkue pelaa viimeisen maaottelunsa ennen 16. heinäkuuta alkavia EM-kisoja huomenna torstaina Seinäjoella. Suomi kohtaa Turkin klo 17.

Suomen joukkue on leireillyt Seinäjoella maanantaista ja päättää tapahtuman Turkki-otteluun. Timo Stavitski on tyytyväinen joukkueen nykyvireeseen.

- Olemme kehittyneet koko ajan niissä asioissa, joita aloimme käydä läpi heti kun Juha (päävalmentaja Malinen) tuli valmentajaksi. Uskon, että sen vuoksi tulemme olemaan vahvoja EM-kisoissa. Harjoittelemme vielä yhden pelin verran Turkkia vastaan torstaina. Uskon, että vahvuutemme ovat aika vahvoja, jos niin voi sanoa, Stavitski naurahtaa Huu-tv:n haastattelussa (pääset artikkelikuvan kautta).

- Meidän laitahyökkääjien tehtävä on juosta paljon pystyyn ja olla vaarallisia. Meidän pitää prässätä aggressiivisesti. Se on mitä Juha haluaa, että hyökkääjät tekevät tässä joukkueessa.

U19-pojat pelaavat viimeisen maaottelunsa ennen 16.7. alkavia EM-kisoja Seinäjoella torstaina 5.7. klo 17 Turkkia vastaan. Otteluun on vapaa pääsy EM-lopputurnauksen lipulla. Liput myynnissä ottelun yhteydessä portilla tai ennakkoon tämän linkin kautta.

• P1999