Tietomme jalkapallosta ja valmennuksesta -webinaari 28.5.2021

• Jalkapalloharrastus
  • Maajoukkueet

Jyväskylän yliopisto, Jalkapallon juniorivalmentajat ry ja Suomen Palloliitto järjestävät webinaarin, jossa pohditaan tiedon luonnetta, arvoa ja vaikutusta toimintaan jalkapallossa ja futsalissa. Webinaari järjestetään 28.5. kello 12-17 ja se on avoin kaikille kiinnostuneille.

Jalkapallosta ei ole koskaan ollut saatavilla niin paljon dataa kuin nykypäivänä. Millaisissa tilanteissa ja miten datasta muodostuu tietoa ja ymmärrystä? Miten tietoa jalostetaan ja hyödynnetään jalkapallossa? Missä mennään Suomessa?

Jyväskylän yliopisto, Jalkapallon juniorivalmentajat ry ja Suomen Palloliitto järjestävät webinaarin, jonka tavoitteena on keskustella yllä olevista kysymyksistä. Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille.

Seminaarissa pohditaan tiedon ja ymmärryksen luonnetta, arvoa ja vaikutusta toimintaan jalkapallossa ja futsalissa. Kolme alustusta keskittyvät pelin eri tasoihin: peliin, pelaajien valmennukseen ja jalkapallon laajempaan toimintaympäristöön. Jokaisen alustuksen jälkeen avataan keskustelu osallistujille.

Seminaarin neljäs osa eli paneelikeskustelu vie pohdintaa kohti konkretiaa, sillä se käsittelee pelaajakehityksen nykytilaa suomalaisessa jalkapallossa.

Ohjelma:

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä >>