Tervetuloa Huuhkajien avoimiin harjoituksiin Töölön Pallokentälle

• Maajoukkueet

Suomen A-maajoukkue, Huuhkajat, järjestää avoimet harjoitukset Töölön pallokentällä huomenna tiistaina 4.9. klo 16.00 - 17.15.

Huuhkajat valmistautuu UEFA Nations Leaguen avausotteluihinsa Unkaria ja Viroa vastaan Helsingissä. Joukkue kokoontuu tiistaina ja järjestää ensimmäisten harjoitustensa yhteydessä kaikille kannattajilleen avoimet harjoitukset.

Erityisesti Huuhkajat toivoo junioripelaajien saapuvan paikalle seuraamaan Suomen joukkueen harjoituksia ja tapaamaan pelaajia. Harjoitusten jälkeen katsojilla on mahdollisuus kohdata pelaajia, pyytää nimmareita, kuvata selfieitä pelaajien kanssa ja vaihtaa kuulumisia. Paikalla tapahtumassa on myös Huuhkajien maskotti Bubi!

Tapahtuma on Huuhkajien historiassa ainutkertainen, mutta toimintakulttuuri halutaan juurruttaa osaksi maajoukkuetapahtumien arkea.

- On upeaa päästä kohtaamaan nuoria ja toki varttuneempiakin fanejamme. Toivottavasti yleisö löytää paikalle ja koemme yhdessä hienon hetken, Huuhkajien kapteeni Tim Sparv sanoo.

• Huuhkajat