Tero Koskela Etelä-Suomen alueellisen valmennuskeskuksen päälliköksi

Tero Koskela aloittaa uusissa tehtävissä Etelä-Suomen alueellisen valmennuskeskuksen päällikkönä ja SHA-kouluttajana.

Pitkän ja komean pelaajauran tehnyt Koskela on aktiiviuransa jälkeen toiminut useissa eri tehtävissä. Kokemusta on Jalkapallon Pelaajayhdistyksen toiminnasta jo aktiiviajoilta. Vaasan piirissä hän toimi valmentajana vuosina 2012-15 ja on toukokuusta 2015 toiminut Sami Hyypiä Akatemiassa johtajana.

- Terolla on mainio kokemus kouluttamisesta ja eri toimintojen organisoinnista. Hänellä on vahva laji- ja pelaajakehitystuntemus sekä kyky työskennellä erilaisten ihmisten kanssa, kuvailee pelaajakehityspäällikkö Hannu Tihinen.

- Teron toimenkuva tukee Eerikkilän Urheiluopiston kanssa luomaamme yhteistä polkua pelaajien kehittämisessä.

Tero Koskela tulee toimimaan Etelä-Suomen alueellisen valmennuskeskuksen päällikön roolissa sekä kouluttaja-valmentajana SHA:n kehittymisen seurantatapahtumissa. Teron sopimus ulottuu kesään 2019 asti.

• Valmentajakoulutus
    • Valmentajat