Teemu Pukki kehui: ”Saamme tuloksia, vaikka on vähän vaikeampaakin”

• Maajoukkueet

Huuhkajat voitti Nation’s Leaguen toiseksi viimeisessä ottelussaan Bulgarian vieraissa 2-1 (2-0) ja taistelee keskiviikkona lohkovoitosta.

Suomen maalit tekivät Teemu Pukki ja Robin Lod. Lukas Hradecky torjui toisella puoliajalla yhden rangaistuspotkun, mutta Dimitas Iliev osui, kun tuomari määräsi pallon toistamiseen 11-metriin.

- Vaikea peli. Sanoisin, että meidän heikoin tässä viime aikoina. Saimme kairattua voiton, joka kertoo tämän joukkueen luonteesta ja muutenkin tästä joukkueesta. Teemme hyvää duunia ja saamme tuloksia, vaikka on vähän vaikeampaakin, Pukki kommentoi Viaplayn lähetyksessä ottelun jälkeen.

- Johdimme ensimmäisen puoliajan jälkeen 2-0, mutta sitten Bulgaria pääsi viemään peliä enemmän kuin halusimme. Emme saaneet kunnolla pidettyä palloa. ”Luke” teki hienon torjunnan ekaan pilkkuun. Tietysti olisi toivonut, että hän olisi torjunut toisenkin, niin ei olisi tarvinnut jännittää lopussa. Ei meidän parasta, mutta kuten sanottua, kolme pistettä on tärkein juttu.

Pukki aloitti Suomen maalinteon jo seitsemännellä peliminuutilla.

- ”Jolle” (Joel Pohjanpalo) taisi ensin yrittää laittaa läpi ja he pääsivät katkeisemaan sen. ”Robi” (Robert Taylor) laittoi sitten tosi hyvän syötön, pääsin siitä aika helposti linjan taakse. Yritin sijoittaa pallon maaliin ja sinnehän se upposi, hyökkääjä kertasi.

Suomi on B-liigan lohkossa 4 toisena ennen viimeistä kierrosta. Wales on johdossa pisteen enemmän keränneenä ja joukkueet kohtaavat keskiviikkona Cardiffissa

• Huuhkajat