Teboil ja Palloliitto yhteistyöhön

Oy Teboil Ab ja Suomen Palloliitto ovat solmineet kaksivuotisen yhteistyösopimuksen, jonka myötä Teboil tulee yhteistyökumppanina mukaan tukemaan suomalaista jalkapalloa.

Teboililla on Suomen öljy- ja energiatuotteiden myynnissä ja jakelussa lähes 30 prosentin markkinaosuus ja Teboil näkyy vahvasti kaikkialla Suomessa kattavan huoltoasema- ja automaattiasemaverkostonsa myötä. Sopimuksen myötä Palloliiton yhteistyökumppanuudet laajentuvat jälleen uudelle toimialalle.

- Jalkapallo yhdistää jo yli puolta miljoonaa suomalaista joka viikko. Maajoukkueiden menestys – tällä hetkellä erityisesti Huuhkajien huikea vire – toivottavasti innostaa liikunnalliseen elämäntapaan ja sosiaalisuuteen kasvattavan lajin pariin yhä enemmän harrastajia, ja tätä kehitystä haluamme olla mukana tukemassa, sanoo Teboilin kaupallinen johtaja Kari-Pekka Manni.

- Hienoa saada Teboil mukaan suomalaiseen jalkapalloperheeseen ja kehittämään jalkapalloa kokonaisvaltaisesti, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis kuvailee.

Teboil on huoltanut autoja ja ihmisiä Suomessa jo 85 vuotta. Kokeneiden kauppiasyrittäjien johtamat Teboil-huoltamot ovat takuuvarmoja taukopaikkoja, joista löytyvät matkalaisille niin virkistävät välipalat kuin ravitsevat ateriat jokaiseen makuun. Liikepaikasta riippuen aseman palveluihin kuuluvat kahvio, ravintola, pikaruokaa, päivittäistavaroiden ja autotarvikkeiden myymälä sekä auton pesu ja huolto.

Lisätietoja:
    Teboil: Kaupallinen johtaja Kari-Pekka Manni, 040 533 8943, kari-pekka.manni(a)teboil.fi
    Suomen Palloliitto: Myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis, 040 513 6100, mikko.varis(a)palloliitto.fi

• Palloliitto