21.7.2019 klo 12.11

Tasapeli jätti tyhjän tunteen Åland Unitedin Fagerholmille

Åland United oli aivan loppuhetkille saakka kiinni voitossa HJK:ta vastaan, mutta joutui lopulta tyytymään 1-1-tasapeliin kotikentällään.

Molemmilla joukkueilla oli ottelussa paikkansa, mutta avausmaali nähtiin reilun tunnin jälkeen, kun Isabella Mattsson teki kulmapotkusta ottelun avausmaalin. HJK aloitti takaa-ajonsa ja pääsi muutamaan otteeseen lähelle tasoitusta, mutta joutui odottamaan osumaa viidennelle lisäaikaminuutille, kun Emmaliina Tulkki onnistui tekemään tasoituksen.

Åland Unitedin päävalmentaja Samuel Fagerholm oli tulokseen lopulta pettynyt.

- Tuntuu vain tyhjältä. Toisaalta tiesimme pelaavamme Suomen parasta joukkuetta vastaan. HJK jahtasi ja se, että he tekivät maalin viimeisellä hetkellä, siitä ei voi syyttää ketään. Jos ennen ottelua oli niitä jotka eivät usko meidän taistelevan tällä kaudella mitalista, niin he luultavasti uskovat tämän ottelun jälkeen. Meidän on vain hyväksyttävä tulos ja uskottava, että huonolla onnellamme on jokin tarkoitus. Aiomme jatkaa tästä ja olemme hyvällä tiellä, Fagerholm mietti seuran sivuilla.