Tasapeli ei tyydyttänyt Hongan Miettusta

• Jalkapallosarjat

Sarjakakkonen FC Honka matkusti Turkuun sarjan kuudentena olleen TPS:n vieraaksi. Ottelu oli tasainen. Honka siirtyi avausjaksolla johtoon Aino Vuorisen maalilla. Emilia Ukkonen tasoitti kuitenkin ottelun toisella jaksolla ja pisteet tasattiin luvuin 1-1.

Hongan puolustaja Anni Miettusta pistejako ei ottelun jälkeen tyydyttänyt.

- Turusta saimme tällä kertaa raavittua vain tasapelipisteen. Helteinen peli oli meille haastava oikeastaan koko 90 minuutin ajan. Saimme luotua joitain vaarallisia hyökkäyksiä, mutta niin sai toki vastustajakin. Tulos tai peliesitys eivät tyydytä juuri nyt yhtään. TPS oli odotetun vahva, mutta me emme joukkueena päässeet tarpeeksi korkealle tasolle, hän kommentoi espoolaisten sivuilla.

Hongan kausi jatkuu kotiottelulla JyPK:iä vastaan. Siinä Honka haluaa Miettusen mukaan kovasti palata taas voittokantaan.

- Nyt tärkeintä on analysoida ottelu huolellisesti ja siirtää keskittyminen ensi viikon otteluun. Työ lähtee harjoituksista ja tulevalla treeniviikolla teemme varmasti kaikkemme, että JyPK:iä vastaan pääsemme jälleen huipputasollemme.

• FC Honka Naiset