Suomen Cupin finaalit suorana Neloselta

• Jalkapallosarjat

Jalkapallon Suomen Cupin finaalit pelataan 3.-4.10.2020. Miesten finaali pelataan lauantaina klo 14.00. ja naisten sunnuntaina klo 13.00. Nelonen Media näyttää Suomen Cupin finaaliottelut suorina lähetyksinä nelosella ja ruudussa.

Palloliiton ja Nelonen Median yhteistyö Suomen Cupin ottelulähetysten osalta jatkuu myös finaaleissa. Nelonen näyttää molemmat finaalit suorina lähetyksinä, ja lisäksi finaalipelien seuraaminen on mahdollista Ruutu -palvelussa.

– Vaikka kausi on ollut poikkeuksellinen, näyttää kotimainen futis kiinnostavan yhä enemmän! Huuhkajien menestyksen lisäksi Veikkausliiga ja Suomen Cup ovat jatkaneet Ruudussa kasvuaan, sekä Kansallinen Liiga on aloittanut vahvasti. Kauden ehdottomiin kohokohtiin kuuluvat tietysti Suomen Cupin finaalit, joista päästään nauttimaan Ruudussa ja Nelosella, toteaa Nelonen Median vastaava tuottaja Tuomas Saarela.

Myös Palloliiton päässä iloitaan siitä, että kotimaisten huippujoukkueiden kohtaamisia Suomen Cupissa päästään seuraamaan myös Nelosen välityksellä.

– Niin miesten kuin naistenkin Suomen Cup saa arvoisensa huipennuksen, kun finaaleissa kohtaavat sarjojen kärkipään joukkueet. Asetelmat ovat etukäteen kutkuttavat, ja vahva veikkaus on, että tulemme näkemään jännittävät finaalit. Hienoa, että nämä herkut ovat tarjolla Nelosen välityksellä myös suurelle yleisölle, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis sanoo.

Lauantaina 3.10. miesten Suomen Cupin finaalissa Turun Veritas Stadionilla kohtaavat FC Inter ja HJK. Finaalilähetys starttaa Ruudun puolella jo kello 13.15 ja Nelosen katsojat pääsevät hyppäämään mukaan kello 13.30. Itse peli vihelletään käyntiin kello 14.00.

Naisten Suomen Cupin finaalissa kohtaavat ensimmäisiä Cup-mestaruuksiaan tavoittelevat TiPS ja Åland United. Finaali pelataan sunnuntaina 4.10. kello 13.00 alkaen. Sekä Ruudun että Nelosen lähetykset alkavat kello 12.30.