Suomalaistuomareita kv-tehtäviin

Uefa on nimennyt joukon suomalaisia erotuomareita kansainvälisiin otteluihin. Erotuomareiden kärkikaarti viheltää EM-karsintaa, Uefa Cupia sekä Futsal Cupia.
      Hyytiä EM-karsintaan

Jouni Hyytiä tuomitsee 11.10. Vaduzissa pelattavan EM-karsintaottelun Liechtenstein - Slovakia yhdessä Markku Tiensuun, Taavi Sulanderin ja Petteri Karin kanssa. Tony Asumaa puolestaan matkustaa Ranskaan alle 21-vuotiaiden EM-karsintaotteluun Ranska - Israel. Asumaan matkassa ovat Esa Vehviläinen, Jouko Ikonen ja Jari Maisonlahti.

Kari Moskovassa

FC Spartak Moskvan (Venäjä) ja Esbjerg fB:n (Tanska) välisen Uefa Cupin ottelun tuomitsi Petteri Kari keskiviikkona 24.9. Moskovassa. Apunaan hänellä oli Markku Tiensuu, Ville Mantere sekä neljäntenä tuomarina Asumaa. Samana päivänä Balgarska Armiya Stadiumilla pelatun Uefa Cupin TSKA Sofia - Torpedo Moskva-ottelun tuomitsi puolestaan Jouni Hyytiä. Hyytiän matkassa olivat Lassi Lahti, Esa Vehviläinen ja Kimmo Salminen.

Lisäksi Mikko Vuorela on nimetty Trondheimissa 15.10. pelattavaan Uefa Cupin otteluun Rosenborg BK (Norja) - FK Ventspils (Latvia). Nelikkoon kuuluvat lisäksi Ari Turkki, Lassi Lahti ja Jari Maisonlahti

Filppu jälleen Futsal-tuomarina

Euroopan arvostetuimpiin futsal-tuomareihin lukeutuva Jyrki Filppu matkustaa puolestaan Puolaan 7.-10.10. Futsal Cupin alkulohko 6:n erotuomariksi. Lohkossa pelaavat viime kauden finalisti Action 21 Charleroi (Belgia), PA Nova Gliwice (Puola), FC Zarea Balti (Moldova) ja FC Olimpic Tirana (Albania).

Lisätietoja:SUOMEN PALLOLIITTOJari Maisonlahtip. (09) 7421 5241, GSM 040 823 5241[email protected]