Suomalaiskannattajat pääsevät sittenkin seuraamaan Huuhkajien MM-karsintaottelua

• Maajoukkueet

Huuhkajat kohtaa Bosnia-Hertsegovinan ensi lauantaina MM-karsintaottelussa Zenicassa. Torstaina tulleen tiedon mukaan suomalaiskannattajat pääsevät sittenkin seuraamaan ottelua stadionille.

Vielä tiistaina Palloliitto sai Bosnia-Hertsegovinan liitosta tiedon, että suomalaiskannattajia ei päästetä otteluun. Päätöksessä vedottiin maan huonoon rokotekattavuuteen ja pahentuneeseen koronatilanteeseen.

Palloliitto oli asiasta yhteydessä UEFAan ja neuvotteli suoraan Bosnia-Hertsegovinan liiton johdon kanssa. Myös Suomen maajoukkueen kannattajayhdistys SMJK oli asiassa aktiivinen. Torstaina Bosnia-Hertsegovinan liitosta tulleen tiedon mukaan maahan matkustavat suomalaiskannattajat pääsevät sittenkin seuraamaan ottelua Bilino polje -stadionille.

• Huuhkajat