Suomalaiserotuomareita nuorten EM-karsintaturnauksiin

Turnaukset Puolassa ja Makedoniassa

UEFA on nimennyt erotuomari Ville Nevalaisen (Kuopio) U19 EM-karsintaturnaukseen Gliwiceen Puolaan 4.-10.10. Suomen Palloliitto on nimennyt turnaukseen avustavaksi erotuomariksi Ville Koskiniemen (Jyväskylä).
    Turnauksessa ovat mukana Puola, Saksa, Valko-Venäjä ja Pohjois-Irlanti.

Suomalaiskaksikko nähdään seuraavissa otteluissa:
    4.10. Pohjois-Irlanti – Puola, erotuomari: Nevalainen, avustava erotuomari: Koskiniemi.
    7.10. Puola – Valko-Venäjä, avustava erotuomari: Koskiniemi, neljäs erotuomari: Nevalainen.
    11.10. Puola – Saksa, erotuomari: Nevalainen, avustava erotuomari: Koskiniemi.

UEFA on myös nimennyt erotuomari Jari Järvisen (Espoo) U17 EM-karsintaturnaukseen Skopjeen, Makedoniaan. Suomen Palloliitto on nimennyt Järviselle avustavaksi erotuomariksi Riku Vihreävuoren (Tampere).
    2.-8.10. pelattavassa turnauksessa mukana ovat: Makedonia, Bosnia ja Hertsegovina, Moldova ja Slovakia.

Järvinen ja Vihreävuori toimivat seuraavissa otteluissa:
    2.10. Bosnia ja Hertsegovina – Makedonia, avustava erotuomari: Vihreävuori, neljäs erotuomari: Järvinen.
    5.10 Bosnia ja Hertsegovina – Moldova, erotuomari: Järvinen, avustava erotuomari: Vihreävuori.
    8.10 Slovakia – Bosnia ja Hertsegovina, Järvinen, avustava erotuomari: Vihreävuori.

• Erotuomarit