Sultrade miesten ja naisten Futsal-liigan pallotoimittajaksi

• Futsal

Miesten ja naisten Futsal-liigaa pelataan kaudesta 2019-20 lähtien Umbron pallolla Palloliiton ja Umbron virallisena maahantuojana Suomessa toimivan Oy Sultrade Ltd:n solmiman sopimuksen myötä.

Sopimus kattaa kolme seuraavaa kautta ja sen mukaan Sultrade toimittaa pallot kaikille sekä miesten että naisten Futsal-liigan joukkueille ensi kaudesta alkaen. Kaikki ottelu molemmissa Futsal-liigoissa pelataan Umbron palloilla kausina 2019-20, 2020-21 ja 2021-22.

- Kansainvälisen Umbron iso painopiste jalkapallossa on nimenomaan futsalissa ja kansainvälisen linjan mukaan myös meidän tavoitteemme on tuoda Umbro voimakkaasti näkyville futsalissa. Liiton kanssa tehty sopimus on meille strategisesti erittäin tärkeä ja näin pääsemme suoraan mukaan suomalaiseen futsaliin ylimmälle tasolle, Sultraden Brand Director Jari Kohtamäki taustoittaa sopimusta.

- Samalla tulemme myös jatkossa yhä enemmän keskittymään futsal-kenkiin ja seuratekstiileihin Umbro-brandillä.

Palloliiton puolelta sopimus nähdään futsalin kansallisten pääsarjojen kannalta erittäin tervetulleena.

- Olemme tyytyväisiä päästyämme sopimukseen, joka takaa niin miesten kuin naistenkin kotimaisen futsalin lippulaivasarjoille yhtenäisen pelipallon. Tämä on ehdottomasti askel oikeaan suuntaan kummankin sarjan kannalta, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis toteaa.

• Futsal-Liiga
  • futsal