SUEKin raportti HJK-Inter-ottelun tapahtumista Palloliiton käsittelyyn

• Jalkapallosarjat

Palloliitto on vastaanottanut perjantaina SUEKin tutkinta-aineiston liittyen Veikkausliigan ottelun HJK – FC Inter (2.9.) tulosmanipulaatioepäilyihin.

Palloliiton kilpailutoiminto tutustuu SUEKin raporttiin viikonlopun aikana ja tekee alkuviikosta päätöksen mahdollisista jatkotoimenpiteistä asian osalta. Tarkkaa ajankohtaa ratkaisulle ei voida antaa, sillä raportin pohjalta saatetaan vaatia vielä jatkoselvityksiä.

Tässä vaiheessa on syytä korostaa, että kyse on edelleen selvitettävänä olevasta asiasta ja on täysin mahdollista, että jatkotoimenpiteisiin asiassa ei nähdä aihetta ryhtyä. Tästä syystä Palloliitto ei tule myöskään kertomaan keskeneräisestä asiasta tämän enempää. Näin menetellen varmistetaan osallisten oikeusturvan toteutuminen parhaalla mahdollisella tavalla ennen asian lopullista päättämistä.

• Veikkausliiga