SPL Uusimaa - PUMA -leiri 3.-6.6.2018 Eerikkilä

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiri järjestää PUMA-leirin 3.-6.6.2018 (su-ke) Eerikkilän Urheiluopistolla.

Leiri alkaa sunnuntaina n. klo 14.00 ja päättyy keskiviikkona klo 14.00.
    Leiri on tarkoitettu 2003-2010 syntyneille tytöille ja pojille. Ohjaajina toimivat Uudenmaan piirin pelaajakouluttajat ja valmentajat. Ohjaajia on paikalla vähintään 1/10 osallistujaa kohden.
    Eerikkilän Urheiluopisto tarjoaa loistavat puitteet jalkapalloleirille. Harjoitukset pidetään nurmikentillä (säävaraus), majoitus tapahtuu pääasiassa 4-5 hengen huoneissa. Huonejaot tehdään paikan päällä kaveritoiveiden mukaan.

Leirillä keskitytään pelin opettamiseen pienpelien kautta, lisäteemana kesän PUMA -leirille on maalinteko.
    Leiri järjestetään MM2018 hengessä sisältäen: Leiricupin, kisoja, tietokilpailun jne…

ILMOITTAUTUMINEN - KÄYNNISSÄ>>
     LEIRIMAKSU 250€ (eräpäivä 20.5.2018)

SISÄLTÄEN

• Ohjauksen ja opetuksen
      Majoituksen ja ruokailut
      PUMA -varustepaketin (Peliasu 140/152/164/S/M) ja pallo 3/4/5)

Osallistujalla täytyy olla voimassa oleva lisenssivakuutus tai palloliiton hyväksymä oma tapaturmavakuutus

Tervetuloa mukaan!

_____________________________

Leirien peruutusehdot:
    Mikäli leiriosallistuminen perutaan eräpäivän jälkeen ilman pätevää syytä, peritään osallistumismaksusta 50% ja jos peruminen tapahtuu viikkoa ennen tapahtumaa, ei osallistumismaksua enää palauteta. Tämä sen vuoksi, että myös meidän täytyy vahvistaa varauksemme opistolle riittävän ajoissa.

• Uusimaa