SEUROJEN PALLOLIITTO PODCAST – Timo Muurinen: Seurojen menestyminen vaatii yhteistyötä

• Seuratoiminta

Seurojen Palloliitto -sivujen podcast -sarjan ensimmäinen jakso sukeltaa Timo Muurisen, HJK:n toiminnanjohtajan, kanssa seuran menestymisen määrittelyyn ja siihen, mistä menestyminen syntyy. Toimittajana Seurojen Palloliitto kehitysohjelman kehityspäällikkö Veli-Matti Yli-Rinne.

Tuoreen Seurojen Palloliitto podcastin pääset kuuntelemaan tästä >>

Puhuimme mm. seuraavista teemoista:
1. Seurat valmiimpia avoimeen yhteistyöhön
2. HJK:n menestyminen on monta asiaa
3. Menestysresepti jokaiselle seuralle ovat kirkkaat tavoitteet ja tavoitteen suuntainen sinnikäs tekeminen
4. Valintojen tekeminen on osa menestymistä
5. Seurojen Palloliiton rooli on toimia alustana

Seurojen Palloliitto -sivuilla jaamme tietoa kehitysohjelman tavoitteista ja toimenpiteistä sekä ajankohtaisista asioista siihen liittyen. Samalla palvelemme blogein, podcastein ja videopätkin seuroja jakamalla juttuja niitä kiinnostavista teemoista.

• Seurojen Palloliitto