Seurojen Palloliitto etenee – päätoimintojen johtajat esiteltiin

Seurojen Palloliitto –kehityshanke etenee aikataulussa ja perjantaina 8. kesäkuuta esiteltiin päätoimintojen vetäjät, jotka valittiin huhti-toukokuussa tehdyn avoimen haun perusteella.

Nykyisistä johtajista osin hiukan uusilla nimikkeillä ja toimenkuvilla tehtävissään toimivat jatkossa seurapalvelujohtaja Timo Huttunen, urheilutoimenjohtaja Hannu Tihinen ja kilpailutoiminnan johtaja Pekka Soini. Uutena myynti- ja markkinointijohtajana aloittaa elokuussa Mikko Varis. Tämä kvartetti vastaa Palloliiton voimassaolevan strategian päävalintojen johtamisesta.

Samalla esiteltiin myös jo huhti-toukokuun vaihteessa tehtävässään aloittanut henkilöstöpäällikkö Heidi Holopainen. Henkilöstöpäällikön tehtävä on uusi ja erittäin merkittävässä asemassa etenkin Seurojen Palloliitto –kehityshankkeen ja henkilöstön uudelleenkoulutuksen edetessä.

Mediatilaisuudessa Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahti ja pääsihteeri Marco Casagrande antoivat lisäksi tilannekatsauksen, kertoivat hankkeen etevän aikataulussa ja että seuraavan vaiheen rekrytoinnit käynnistyvät vielä kesäkuun aikana.

• Palloliitto
    • seurojenpalloliitto