SEUROJEN PALLOLIITTO -AJANKOHTAISTIEDOTE / MARRASKUU 2019

Suomalaisen jalkapallon menestys on kriittisessä yhteydessä seuroissa tapahtuvaan työhön. Siksi Palloliiton päätyö on tuottaa sellaisia palveluja, jotka auttavat seuroja menestymään.

Seurojen Palloliitto on kehitysohjelma, jossa rakennamme tätä tavoitetta palvelevaa, ketterää palveluorganisaatiota. Uudistuksen myötä aiemmin itsenäisinä yhdistyksinä toimineet piirit ja keskusorganisaatio yhdistyvät yhdeksi valtakunnalliseksi organisaatioksi. Tavoite on siirtää merkittävä määrä resursseja hallinnosta kentälle. Myös luottamuselimet ja niiden tehtävät uudistuvat. Uudistunut Palloliitto aloittaa toimintansa 1.1.2020.

Ajankohtaista:

Näistä Seurojen Palloliitto -asioista viestimme syksyllä

SEUROJEN PALLOLIITTO -NETTISIVUT

Kehitysohjelman tavoitteisiin ja projektin etenemiseen voi tutustua nettisivuillamme:
    >> https://www.palloliitto.fi/jalkapallossa-tapahtuu/seurojen-palloliitto

SEUROJEN PALLOLIITTO -BLOGIT JA PODCASTIT

BLOGI: Mitä suomalaiset seurat tavoittelevat ja millaista apua he kokevat tavoitteensa saavuttamiseen tarvitsevansa? (Veli-Matti Rinnetmäki)

ALUEIDEN HENKILÖSTÖ 2020

Palloliiton palveluiden toteuttaminen tapahtuu alueellisesti. Suomi on jaettu neljään toiminnalliseen alueeseen: eteläinen, itäinen, läntinen ja pohjoinen.

>> Vuodesta 2020 aloittava alueellinen henkilöstö esittelyssä.

MINNE MENET (ensi vuonna) PALLOLIITTO: KILPAILUTOIMINTA JA URHEILUTOIMINTA

Esittelyssä muutoksia ja asioita, jotka eivät muutu. Lähtökohtaisesti muutokset ovat pieniä ja kuluvalta kaudelta tuttu kilpailutoiminta jatkuu hyvin samanlaisena uuden organisaation järjestämänä.

>> Lisää kilpailutoiminnasta kaudella 2020

Onko sinulla kysyttävää Palloliiton järjestämästä urheilutoiminnasta (valmentajakoulutus, maajoukkue- ja aluetoiminta sekä Huuhkaja-Helmari -toiminta)  kauden 2020 osalta. Laita kysymyksesi ja me kokoamme vastauksia marraskuun aikana.

Kysymyksiä urheilutoiminnasta

MITÄ JUURI NYT TEHDÄÄN SEUROJEN PALLOLIITON ETEEN

Seuraparlamentti käsittelee marraskuun kokouksessaan toimintasuunnitelman. Loppuvuoden aikana palveluiden ympärille rakennetut tiimit valmistautuvat toimintasuunnitelman lupaamien palveluiden toteuttamiseen.

Strategiatyö uuden strategian rakentamiseksi on aloitettu ja se valmistuu toukokuun Seurojen kokouksen päätettäväksi 2020.

Lisäksi Palloliiton verkkosivujen sisältöjä ylösajetaan vastaamaan piirien sivujen jälkeisen ajan tietotarpeeseen eri kohderyhmille.

MISTÄ HALUAT KUULLA?

Onko Seurojen Palloliitossa, jokin asia, josta haluat kuulla lisää. Anna vinkki!

Ideoita ja kysymyksiä keräämme täällä: https://www.palloliitto.fi/seurojen-palloliitto/kysy-me-vastamme