Seurojen markkinointiviestinnän valmennus päätökseen

Julkaistu

  • Seuratoiminta
  • Alueuutiset

Uusi seurojen markkinointiviestinnän ja kumppanuuksien valmennus saatiin kesäkuussa päätökseen. Mukana oli kahdeksan seuraa.

Viestinnän valmennuksen ohjelma on toteutettu 4 kertaa ja mukana on ollut 32 seuraa. ​Vuodeksi 2019 painopistettä käännettään enemmän kohti markkinointiviestintää, kumppanuuksia ja varainhankintaa. Valmennusten kumppanina ja toteuttajana on toiminut viestintätoimisto Kaiku Helsinki. Rautaisen viestintäosaamisen lisäksi heillä on vahva seuratoiminnan toimintaympäristön tuntemus.

Uudessa valmennuksessa mukana olivat EBK, FCFJ, EBK, SAPA, EIF, LePa, PPS, TuPS ja FC Honka. Neljä jaksoa muodostuivat seuraavista kokonaisuuksista

  • asiakasymmärrys, seuran kohderyhmien ja yhteistyökumppaneiden viestinnälliset tarpeet
  • kumppanuusviestinnän ideointi
  • kiinnostavan sisällön tuottaminen somessa
  • kirjallisen viestinnän sparraus

Kokemukset olivat erinomaisia. Ammattialisten ohjauksessa seuroilla oli mahdollisuus ideoida ja harjoitella konkreettisesti sekä jakaa kokemuksia sekö ajatuksia keskenään.

Lisätietoa
Taneli Haara, kehityspäällikkö

  • Uusimaa