Seurojen esitykset liittohallituksen jäseniksi toimitettava lokakuun 23. päivään mennessä

• Seuratoiminta

Seuraparlamentin syyskokous järjestetään 22.-23.11.2019 ja Palloliiton sääntöjen mukaisesti kokouksessa valitaan myös jäseniä liittohallitukseen.

Edelleen Palloliiton sääntöjen mukaan ehdollepanotoimikunnan tehtävänä on valmistella Seurojen kokouksessa ja Seuraparlamentissa tehtäviä hallituksen jäsenten valintoja. Liittohallituksen jäsenten osalta toivotaan seurojen tekevän esityksiä 30 päivää ennen kokousajankohtaa ehdollepanotoimikunnalle.

Ehdollepanotoimikunnan tulee sen jälkeen laatia perusteltu esitys, joka toimitetaan seuraparlamentin jäsenille kokousaineiston mukana viimeistään 14 vuorokautta ennen kokousta.

Liittohallituksen erovuoroiset jäsenet ovat Tom Nevanpää, Kai Koskinen, Petteri Haapala ja Kari Taira, jolla on myös Palloliiton sääntöjen määrittämät hallitusvuodet täynnä. Hallituksen toimikausi kestää vuoden 2020 Seurojen kokouksen jälkeen kesällä 2020 pidettävään Seuraparlamentin kokoukseen saakka, jossa sekä vuonna 2018 valitut että vuonna 2019 valittavat liittohallituksen jäsenet jättävät paikkansa.

Mahdolliset esitykset hallituksen jäseniksi seuraparlamentin syyskokousta 2019 varten on toimitettava ehdollepanotoimikunnalle viimeistään 23.10.2019 sähköpostitse osoitteella [email protected].

Liitteenä hakemuslomake >>

• Palloliitto