Seuraparlamentin kevätkokous perjantaina 22. toukokuuta

• Seuratoiminta

Palloliiton Seuraparlamentti kokoontuu sääntömääräiseen kevätkokoukseen perjantaina 22.5. kello 14.00 alkaen etäkokouksena.

Seuraparlamentin kevätkokouksessa seuraavat Palloliiton sääntöjen mukaiset asiat:

- Esitetään hallituksen vuosikertomus tileineen ja tilintarkastajien niistä antama lausunto
- Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta
- Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille sekä niistä toimenpiteistä, joihin edellisen vuoden hallinto ja tilit antavat aihetta
- Käsitellään Seurojen kokoukselle esitettävä liiton toimintastrategia vuosille 2020-2024 ja annetaan siitä lausunto hallitukselle
- Määrätään liiton liittymis- ja jäsenmaksu sekä rekisteröityjen pelaajien pelipassi- ja rekisteröintimaksut vuodelle 2021

Lisäksi kokouksessa käsitellään Palloliiton hallituksen esille ottamina asioina:

- Vuoden 2020 toiminta- ja talouskatsaus poikkeustilanteeseen liittyen
- Seurojen Kokouksen asiat

Seuraparlamentin kokousta ei ole poikkeusjärjestelyiden takia mahdollisuutta seurata suorana. Palloliitto tiedottaa seuraparlamentin päätöksistä kokouksen jälkeen.

Seuraparlamentin kevätkokouksen jälkeen kesäkuun alussa välillä 2.-8.6. kokoontuvat kaikilla neljällä alueella alueparlamentit ensimmäisiin historiallisiin kokouksiinsa. Ensimmäinen Palloliiton ylimmän päättävän elimen Seurojen Kokouksen kokoontuminen puolestaan järjestetään 8.8.2020 Turussa.

• Palloliitto