Seurapaitapäivää vietetään 24.9.2019

• Jalkapalloharrastus

Palloliitto haastaa futisihmiset pukeutumaan seurojen väreihin kouluissa ja työpaikoilla. Seurapaitapäivä on osa Olympiakomitean Seurasydän-kampanjaa, joka käynnistyi syyskuun alussa. Kampanjan tavoitteena on levittää yhteisöllisyyttä ja arvoja, jotka näkyvät seurojen toiminnassa.

Suomalaisessa jalkapalloperheessä on n. 900 jäsenseuraa, joissa tehdään päivittäin arvokasta työtä sekä kentällä että sen ulkopuolella. Pelaajat, valmentajat, huoltajat, talkooväki ja toimihenkilöt tekevät yhdessä jokaisesta seurasta ainutlaatuisen. Yli puoli miljoonaa suomalaista toimii jalkapallon parissa viikoittain. Mille seuralle sinun sydämesi sykkii? Pukeudu tiistaina 24. syyskuuta seurasi paitaan, verkkareihin tai huiviin, ja jaa kuva tunnisteilla #seurapaitapäivä sekä #seurasydän.

Lisätietoja Seurapaitapäivästä TÄSTÄ LINKISTÄ

Seurasydän -kampanjan materiaalipankki TÄSTÄ LINKISTÄ

Katso tästä Palloliiton urheilutoimenjohtaja Hannu Tihisen Seurasydän -tarina oman jalkapalloharrastuksensa ensimetreiltä Kemin Palloseurassa klikkaamalla videolinkkiä sivun yläosassa tai KATSO TÄSTÄ.

• Seurasydän
  • Seurapaitapäivä