Seuraosaaja - vahvista ammattitaitoasi

• Seuratoiminta

Haku Suomen Palloliiton suosittuun ja kiittävän palautteen saaneeseen seuratoimijan koulutukseen (Seuratoimijan tutkinto, SPL1) on avoinna vielä 31.8. saakka.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Perho Liiketalousopiston ja Eerikkilän Urheiluopiston kanssa ja se on räätälöity jalkapallon toimintaympäristöön. Seuratoimijan tutkinto (SPL1) on osa Palloliiton seuratoiminnan johtamisen ja hallinnon koulutuskokonaisuutta ja se on tarkoitettu jalkapalloseurassa eri tehtävissä toimiville henkilöille.

Koulutus tukee jalkapalloseurojen laatujärjestelmän kehittämistavoitteita ja se on laajuudeltaan 15 opintopisteen kokonaisuus, antaen yleisosaamisen kaikilta seura- ja yhdistystoiminnan perusalueilta. Seuratoimijan tutkinto toteutetaan Myynnin ammattitutkinnon osana ja sen erityisenä painopisteenä on myynti ja markkinointi.

Koulutuksesta annetaan tutkinnonosatodistus, joka voidaan hyväksi lukea oppilaitoskohtaisesti esimerkiksi muihin toiseen asteen tutkintoihin.

Lisätietoa ja hakulomake >>

• koulutus