Serbia ja Montenegro nimesi Suomea vastaan

Ensi viikon lauantaina Suomea vastaan jalkapalloilun EM-karsintaottelussa Helsingissä asettuva Serbia ja Montenegro on nimennyt joukkueensa.

Päävalmentaja Dejan Savicevic vie joukkonsa ennen Suomen kohtaamista vielä ensi viikolla Leicesteriin, jossa vastaan asettuu Englanti.

Serbia ja Montenegro voitti Suomen EM-karsinnassa kotikentällään viime sykysnä maalein 2-0. Suomen päävalmentaja Antti Muurinen julkistaa joukkueensa perjantaina.

Serbia ja Montenegro Suomea vastaan:

Dragoslav Jevric (Vitesse), Dragan Zilic (Sartid), Zoran Njegus (Sevilla), Slobodan Markovic (Zeleznik), Zoran Mirkovic (Fenerbahce), Nenad Djordjevic (Obilic), Nemanja Vidic (Crvena Zvezda), Sinisa Mihajlovic (Lazio), Goran Gavrancic (Dinamo Kyiv), Mladen Krstajic (Werder Bremen), Dejan Stefanovic (Vitesse), Nikola Malbasa (Partizan), Boban Dmitrovic (Liebherr GAK), Goran Trobok (Partizan), Igor Duljaj (Partizan), Nenad Kovacevic (Crvena Zvezda), Nenad Brnovic (Zeta), Sasa Ilic (Partizan), Dragan Mladenovic (Crvena Zvezda), Zvonimir Vukic (Partizan), Branko Boskovic (Crvena Zvezda), Predrag Mijatovic (Levante), Savo Milosevic (Espanyol), Darko Kovacevic (Real Sociedad), Nenad Jestrovic (Anderlecht)