Sanoma Media Finland Palloliiton pääyhteistyökumppaniksi

Sanoma Media Finland ja Suomen Palloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Sanoma Media Finlandista tulee yksi Palloliiton pääyhteistyökumppaneista.

Sopimus on kaksivuotinen ulottuen vuoden 2019 loppuun saakka ja sisältää lisäksi option jatkosta.

Ilta-Sanomat toimii sopimuksen myötä suomalaisen jalkapallon strategisena kumppanina ja kehittää yhdessä Palloliiton kanssa jalkapallon suosiota Suomessa. Sopimuksen myötä ISTV:n jalkapalloaiheinen sisältö kasvaa merkittävästi ja ISTV esittää runsaasti myös jalkapallon Miesten Suomen Cupin otteluita jo kuluvan kauden lohkovaiheesta tammikuusta 2018 alkaen. Kaikki ottelut nähdään Sanomien Ruutu+ palvelussa.

Ilta-Sanomat on lisäksi Vaasassa ja Seinäjoella tulevana kesänä pelattavan U19-poikien EM-lopputurnauksen pääyhteistyökumppani.

- Sanoma Media Finland ja Ilta-Sanomat on vahvasti mukana kotimaisen jalkapallon eri rintamilla. Palloliiton kanssa tehty yhteistyösopimus on meille erittäin merkittävä. Kun vielä muistetaan, että olemme myös vahvasti mukana Veikkausliigassa, voidaan huoleti sanoa, Ilta-Sanomat on kotimaisen jalkapallon koti, Ilta-Sanomien kustantaja ja vastaava päätoimittaja Tapio Sadeoja sanoo.

- Olemme erittäin iloisia tästä sopimuksesta ja sen sisällöstä. Ilta-Sanomat on meille erinomainen strateginen kumppani, jonka myötä saamme laaja-alaista näkyvyyttä lajille. Uskomme vahvasti että nyt alkavan yhteistyön kautta pystymme edelleen nostamaan suomalaisen jalkapallon suosiota kaikilla tasoilla ja tuomaan sen myötä lisäarvoa myös Ilta-Sanomille, toteaa Palloliiton myynti- ja markkinointipäällikkö Kalle Seire.

• Palloliitto