Saksipotkumaali vai läpi kentän kuljetus? Äänestä vuoden 2020 grassroots-maalia ja voita upeita palkintoja

• Jalkapalloharrastus

Vuoden 2020 grassroots-maalin äänestysaika päättyy tiistaina 2. maaliskuuta. Äänestyksen TOP3-maalit palkitaan huippupalkinnoilla, ja myös äänestäjien kesken arvotaan palkintoja.

Onko se EPS:n maalivahti Helmin vapaapotkusta iskemä osuma, PeKan Nicon saksipotkumaali vai PK-35:n Jerobealin upea yksilösuoritus, jota seurasi tarkka kuti takanurkkaan?

Nyt on yleisön vuoro päättää, mikä upeista suorituksista tulisi palkita vuoden 2020 grassroots-maalina. Maineen ja kunnian lisäksi äänestyksen TOP3-maalit palkitaan huippupalkinnoilla.

Saimme yli 300 hienoa jalkapallohetkeä videolle taltioituna. Äänestykseen valittujen maalien osalta pyrimme huomioimaan maalien näyttävyyden lisäksi myös muita tekijöitä, jotta äänestys edustaisi mahdollisimman tasapuolisesti kilpailuun osallistunutta joukkoa. Näitä tekijöitä olivat esimerkiksi osallistujien ikä, sukupuoli, seuratausta sekä seurojen maantieteellinen jakauma. Mukaan valitsimme mahdollisimman monipuolisesti erilaisia maaleja kuten kaukolaukauksia, saksipotkuja ja läpi kentän kuljetuksia.

Tarkoituksenamme on nostaa Palloliiton sosiaalisen median kanavissa esiin myös niitä maaleja ja riemukkaita jalkapallohetkiä, jotka eivät tähän vuoden grassroots-maali äänestykseen nousseet.

Äänestämään pääset täältä. >> Äänestysaikaa on 2. maaliskuuta asti.

Äänestäneiden kesken arvotaan maajoukkueiden virallisen kotipelipaidan lisäksi lahjakortteja Maajoukkueen verkkokauppaan.

• grassroots