Saattajaksi, lipunkantajaksi tai pallotytöksi/-pojaksi Huuhkajien kotimatsiin?

Palloliitto hakee lasten ja nuorten joukkueita pelaajasaattajien, pallopoikien/-tyttöjen sekä keskiympyrämainoksen kantajien tehtäviin Huuhkajien EURO2020 -syyskuun kotiotteluihin.

Huuhkajien EURO2020 -karsinnat jatkuvat kotiotteluilla Kreikkaa ja Italiaa vastaan.

Suomi - Kreikka, Ratinan Stadion Tampere, torstaina 5.9.2019 kello 21.45
    Suomi - Italia, Ratinan Stadion Tampere, sunnuntaina 8.9.2019 kello 21.45

Palloliitto hakee otteluun lasten ja nuorten joukkueita pelaajasaattajien, pallopoikien/-tyttöjen sekä keskiympyrämainoksen kantajien tehtäviin. Tehtäviin voi hakea ainoastaan joukkueena tai yhdistelmäjoukkueena. Varmistathan etukäteen että joukkueen pelaajat ovat käytettävissä ja halukkaita tehtävään ennen kuin ilmoittaudutte mukaan.

Pelaajasaattajia tarvitaan vähintään 22 ja maksimissaan 25.  Pelaajasaattajien tulee olla 6-9-vuotiaita.
    Pallopoikia/-tyttöjä tarvitaan vähintään 12 ja maksimissaan heitä voi olla 28. Pallopoikien/-tyttöjen tulee olla vähintään 14-vuotiaita (C14). Osa pallopojista/-tytöistä toimii alkuseremonioissa lipunkantajina. Keskiympyrämainoksen kantajia tarvitaan 25-30 ja heidän tulee olla vähintään B-juniori-ikäisiä.

Tehtävät arvotaan ma 19.8.2019 kello 12:00 mennessä ilmoittautuneiden kesken.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: www.palloliitto.fi/maaottelutehtavat