Ruotsi-ottelun lipunmyynti vauhdikasta

Tampereen Ratinassa 28.5. kello 20.00 alkavan Ruotsi-ottelun lipunmyynti on käynnistynyt vauhdilla.
      Yli 5 000 lippua myyty

Maaotteluliput tulivat myyntiin maanantaina (26.1.). Perjantaihin mennessä lippuja oli myyty jo yli 5 000. Ratinan aurinkokatsomossa oli aamulla jäljellä enää joitain hajapaikkoja. Maanantaina myyntiin saadaan kuitenkin lisää paikkoja, kun Ratinan Stadionin remontin todettiin sujuvan aikataulun mukaan.

- Ruotsi-ottelu on herättänyt suurta kysyntää. On hienoa, että Ratinan uudistustyöt ovat sujuneet aikataulussa ja saamme avattua lisää katsomopaikkoja maanantaina, Suomen Palloliiton pääsihteeri Teuvo Holopainen kertoi.

Ruotsi saapuu maaotteluun parhaalla joukkueellaan, joka valmistautuu Portugalissa 12.6.-4.7. pelattavaan EM-lopputurnaukseen. Suomelle ottelu on viimeinen valmistava tapahtuma ennen 18.8. alkavaa MM-karsintaa.

Lisätietoja:SUOMEN PALLOLIITTOSami Terävä, tiedottaja040 823 5233[email protected]