Roope Riski ja Carljohan Eriksson Huuhkajien leirijoukkueeseen

• Maajoukkueet

Huuhkajien päävalmentaja Markku Kanerva on täydentänyt EM-kisoihin valmistautuvaa leirijoukkuettaan kahdella pelaajalla. Maanantaina alkavalle ensimmäiselle leirijaksolle tulevat mukaan HJK:n kärkimies Roope Riski sekä Mjällbyn maalivahti Carljohan ”Saku” Eriksson. Eriksson oli Huuhkajien mukana jo maaliskuun otteluissa. Roope Riski on puolestaan pelannut urallaan viisi A-maaottelua ja tehnyt niissä yhden maalin.

Keskiviikkona nimetystä leiriryhmästä jäävät pois Joel Pohjanpalo, Glen Kamara ja Marcus Forss. Pohjanpalo kuntouttaa lievää polvivammaansa, Kamara sai muutaman päivän lisälevon ja Forss jää keskittymään ensi lauantaiseen Brentfordin nousukarsintaotteluun.

Huuhkajien ensimmäinen leirijakso alkaa maanantaina ja joukkue kohtaa Ruotsin lauantaina Tukholmassa.

Huuhkajien leiriryhmä >>

• Huuhkajat