Ratkaiseva futsalin MM-jatkokarsintaottelu pelataan 9.12.

• Futsal
  • Maajoukkueet

Miesten futsalin MM-jatkokarsinnan ratkaiseva toinen ottelu Suomen ja Serbian välillä pelataan keskiviikkona 9.12. Vantaan Energia Areenalla.

Ottelu oli määrä pelata jo 10. marraskuuta, mutta se jouduttiin siirtämään Suomen viranomaisten asetettua molemmat joukkueet karanteeniin koronatapauksen takia.

Euroopan jalkapalloliitto UEFA on käynyt keskusteluita molempien maiden liittojen kanssa ja kilpailun sääntöjen pohjalta määrännyt ottelun pelattavaksi 9. joulukuuta alkuperäisellä pelipaikalla Vantaalla.

Ensimmäinen kohtaaminen maiden välillä päättyi Serbian 1-0-voittoon. Voittaja ratkeaa kahden ottelun yhteistuloksella ja panoksena on paikka MM-lopputurnauksessa.

Ottelu 9.12. pelataan UEFA:n voimassa olevien määräysten ja pääkaupunkiseutua koskevien rajoitusten mukaisesti ilman yleisöä.

• futsal
  • Futsalmaajoukkue