Puolivälierät käyntiin lauantaina

• Futsal

Miesten Futsal-Liigan puolivälierät käynnistyvät lauantaina. Toiset pelit pelataan jo heti sunnuntaina.

Runkosarjan neljä parasta saivat valita sijoille 5-8 sijoittuneista vastustajat. Kaksi ensimmäistä peliä tulevana viikonloppuna pelataan runkosarjassa paremmin sijoittuneen kotikentällä.

Runkosarjan voittaja KaDy kohtaa lauantaina kotonaan Mad Maxin.

- Olemme yhtenäisempi porukka kuin koskaan, ja kauden päätavoite lähestyy. Mad Max pystyy haastamaan kärkijoukkueita, ja tällä kaudella sen peliin on tullut roimasti lisää nykyfutsalin elementtejä. Meidän pitää olla varuillamme, KaDyn Mikko Kytölä ennakoi seuransa verkkosivuilla.

Toiseksi sijoittunut Sievi FS saa vastaansa FC Kemin. Lauantaina ja sunnuntaina pelataan siis Sievissä.

Kolmoseksi tullut Leijona Futsal kohtaa puolivälierissä SoVon.

- Meidän täytyy pysyä pelisuunnitelmassa ja olla nöyriä. Ja sitten vaan luottaa siihen omaan peliimme, jota olemme kauden aikana hieroneet treeneissä ja peleissä. Ei tässä mitään taikatemppuja voi tai kannatakaan tehdä, vaan nyt mitataan kumpi joukkueista on tehnyt kauden aikana hommat laadukkaammin. Voitot tulevat varmasti koostumaan pienistä asioista, jotka täytyy tehdä vastustajaa paremmin, Jovan Stankovic kertoo LeiF:n sivuilla.

GFT sijoittui neljänneksi ja kohtaa puolivälierissä Ilveksen. Viikonloppuna pelataan Espoossa.

Välieräpaikka irtoaa kolmella voitolla.

• Futsal-Liiga