Puolivälierät jatkuvat lauantaina

• Futsal

Miesten Futsal-Liigassa pelataan lauantaina kolmannet puolivälieräpelit.

Runkosarjan voittanut KaDy voitti viime viikonloppuna molemmat pelit ja johtaa Mad Maxia otteluvoitoin 2-0.

- Meidän täytyy parantaa selvästi puolustuspelaamistamme ja vähentää kriittisiä pallonmenetyksiä, jotta emme anna Maxeille oljenkortta. Meidän olisi saatava turha hermostuneisuus pois ja pelattava rauhassa omalla tyylillämme. Hyökkäyksessä on oltava hyvä pallonhallinta ja riittävä syvyys ja puolustuksessa aktiivinen prässi pallolle ja koordinoitu yhteistyö, pohtii Jukka Kytölä KaDyn verkkosivuilla.

Myös Sievi FS johtaa ottelusarjaa 2-0 FC Kemiä vastaan. Lauantaina pelataan Kemissä.

2-0-johdossa on myös Leijona Futsal SoVoa vastaan.

- Olen tosi ylpeä tästä porukasta, olemme pelanneet hyvin ja nimenomaan koko joukkueen voimin. Jokaisella on tärkeä rooli tässä meidän jutussa. Totuus on kuitenkin se, että emme ole voittaneet vielä yhtään mitään, ja SoVo tulee olemaan aivan eri porukka kotipeleissään, Jovan Stankoic kertoo LeiF:m sivuilla.

Ilveksen ja GFT:n sarja on tilanteessa 1-1. Lauantaina pelataan Tampereella.

- Ensimmäisessä pelissä emme saaneet jostain syystä itsestämme kaikkea irti, mutta sunnuntaille paransimme huomattavasti ja pystyimme hallitsemaan peliä suuren osan ajasta. Sunnuntain peli jätti totta kai hyvän fiiliksen joukkueelle, mutta pitää muistaa, että Ilveksellä on nyt kotietu hankittuna, joten heille riittää voitot kotipeleistä jatkoon menemiseen”, GFT:n päävalmentaja Eemeli Jokinen kommentoi puolivälieräsarjan alkukiihdytystä.

• Futsal-Liiga