Pohjois-Suomen piirin syysvuosikokouksen päätöksiä

• Alueuutiset

Piirin syysvuosikokous pidettiin Rovaniemellä ja kokouksessa oli läsnä 7 seuraa 44 äänellä. Mukana jäsenyhdistyksistä olivat RoPS, Santa Claus-j, Rovaniemi United, TP-47, FC Wimma, HauPa ja Oulun erotuomarikerho.

Piirin varapuheenjohtajaksi valittiin Esko Hakola.

Erovuoroisten tilalle valittiin Terje Uurtomies (varalle Markku Kohonen), Tuomas Lantto (varalle Susanna Lehosmaa), Ville Luotola (varalle Tero Vedenjuoksu), Raimo Seikkala (varalle Kaisamarja Vihanta). Puuttuvan Hannu Korhosen varajäsenen paikalle valittiin Kari Valkama. 2 varajäsenen paikkaa jäi täytettäväksi kevätvuosikokoukseen eli Pekka Saarisen varajäsen sekä Jarmo Anttosen varajäsen paikka.

Seurojen palvelumaksu(jäsenmaksu) säilyi ennallaan (250€).

Vuosikokousta edeltävä piirihallituksen kokous päätti lisäresurssoinnista ja päätti palkata osa-aikaiseen erotuomarivastaavan tehtävään Klaus Kuljun, jonka paikalle piirihallituksen varapuheenjohtajaksi valittiin siis Esko Hakola.

Kokous hyväksyi yksimielisesti esitetyn toimintasuunnitelman ja talousarvion, joka päätetiin hyväksyä n. 40 000 alijäämäisenä.

Seurojen Palloliittoon liittyen vuosikokouksen henki oli vahvasti se, että kevätvuosikokouksessa voitaisiin päättää piirin lopettamisesta sekä varojen siirtämisestä Jalkapallo-Säätiöön korvamerkattuna pohjoisen alueen hyväksi.

Terveisin kokouksen sihteeri Esa Saajanto

• Pohjois-Suomi