Pohjois-Suomen piirihallituksen päätöksiä ja tiedotteita

• Alueuutiset

Talousasiat

• Piirijohtaja esitteli elokuun lopun tuloksen.

• Käytiin läpi seurojen saatavat. Päätettiin perintään siirrettävistä saatavista.

Strategian toimeenpanoa edistävät asiat

• Puheenjohtaja kertoi tämän hetkisestä tilanteesta.

• Seurojen 1.alueellinen pj-tj –tapaaminen yhdessä. Piirijohtaja esitteli tavoitteet ja periaatteet.

• Johtoryhmätyöskentelyn kokemukset. Piirijohtaja esitteli havaintoja ensimmäisistä kokouksista. Todettiin että toiminta vaatii valtakunnallisesti parempaa kokousajankohtien rytmittämistä vuosikellojen avulla ja jämäkämpää ohjaamista valitsemalla vähemmän asioita agendalle ja valtakunnallisesti yhteisesti pohdittavia. Todettiin, että alueellisesti olisi järkevää kokoontua oman alueen kaikkien valintojen joryjen pj+esittelijät pohtimaan ristiin priorisoidusti keskeisiä kehityskohteita.

Päätettävät asiat

• Päätettiin työsuhdeasioista.

• Hyväksyttiin piirin päätöksentekohierarkia.

• Todettiin, että useampi piiri on vaatinut ylimääräisen liittokokouksen pitämistä Palloliiton pj valintaan, joten asia etenee ilman Pohjois-Suomen piirin kantaa.

• Päätettiin alueen tärkeiden ajankohtien päivämääristä:

• Seurojen Palloliitto info (Casagrande): 31.10.2017 Oulu

• Piirin taitokilpailut Oulu: 4-5.11.2017 Oulu

• Alueellinen pohjoisen seurojen PJ+TJ -tapaaminen 2017: 18.11.2017 Oulu

• Piirin syyskokous: 30.11.2017 Tornio

• Valtakunnalliset taitokilpailut Oulu: 2.12.2017 Oulu

• Seurojen ääni seminaari 2018 pohjoinen: 16-17.2.2018 Oulu

• Palkintogaala 2017: 17.2.2018 Oulu

Infot / tiedotteet

• Piirijohtaja kävi koosteen läpi UEFA Study Groupista.

• Piirijohtaja kertoi Barents Summer Games Bodö kokemuksista.

• Keskusteltiin myönnetyistä seuratuista.

• Käytiin läpi tilanne alueen kiinnostuneista UEFA:n CFM-koulutukseen.

• Piirijohtaja kertoi havaintoja liittyen piirin tekemään seurakyselyyn.

• Piirijohtaja esitteli laatimansa olosuhdetarveselvityksen Ouluseudulta. Sen pohjalta käydään keskustelua tulevassa tapaamisessa Oulun kaupungin johdon kanssa.

• Piiri lähti mukaan yhdessä muiden piirien kanssa Pertti Alajan vähävaraisten tukemisen rahastoon.

Muut asiat

• Piirijohtaja kertoi OEK:n ansiomerkkihakemuksista, jotka laitetaan Liittohallituksen hyväksyttäväksi.
  • Pohjois-Suomi