Pohjois-Suomen piiri ry:n syysvuosikokous

• Alueuutiset

Pohjois-Suomen piirin sääntömääräinen syysvuosikokous

Kokouspaikka: Park Hotel Tornio (ent. kaupungin hotelli) Itäranta 4, 95400 Tornio

Aika: To 30.11.2017 klo 18 alkaen..

Asialista

1) Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjan tarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa.

2) Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

3) Tarkastetaan edustajien valtakirjat

4) Valitaan piirin puheenjohtaja kahdeksi kalenterivuodeksi sekä piirihallituksen varsinaiset jäsenet ja heidän henkilökohtaiset varajäsenensä erovuoroisten tilalle kahdeksi kalenterivuodeksi

5) Valitaan yksi tilintarkastaja ja hänelle yksi varatilintarkastaja. Tili- ja varatilintarkastajaksi voidaan valita myös tilintarkastusyhteisö.

6) Määrätään seuraavan vuoden palvelumaksu

7) Vahvistetaan seuraavan vuoden toimintasuunnitelma (luonnos)

8) Vahvistetaan piirin talousarvio seuraavalle vuodelle

9) Todetaan piirin edustajamäärä liittokokouksessa ja valitaan sen mukaisesti liittokokoukseen piirin edustajat ja heidän henkilökohtaiset varajäsenet

10) Päätetään esityslistalla olevista muista asioista

11) Kokouksen päättäminen

8 § Edustus piirikokouksissa

1. Piirikokouksissa saavat olla edustettuina jäsenvelvollisuutensa täyttäneet piirin jäsenseurat. Jokaisella erääntyneen palvelumaksunsa maksaneella seuralla on yksi (1) perusääni.

Perusäänten lisäksi on seuralla piirikokoukseen lisä-ääniä piirikokousta edeltävän syyskuun 30. päivän tilanteen mukaan rekisteröityjen pelaajiensa määrän perusteella seuraavasti: lisä-äänet:

• 1  lisä-ääntä, kun rekisteröityjä on 1– 50
  • 2  lisä-ääntä, kun rekisteröityjä on 51– 100
  • 3  lisä-ääntä, kun rekisteröityjä on 101 – 150
  • 4  lisä-ääntä, kun rekisteröityjä on 151 – 200
  • 5  lisä-ääntä, kun rekisteröityjä on 201 – 300
  • 6  lisä-ääntä, kun rekisteröityjä on 301 – 400
  • 7  lisä-ääntä, kun rekisteröityjä on 401 – 500
  • 8  lisä-ääntä, kun rekisteröityjä on 501 – 600
  • 9  lisä-ääntä, kun rekisteröityjä on 601 tai enemmän

Seuralla voi olla enintään kymmenen (10) ääntä. Epäselvissä tapauksissa seuran äänimäärän ratkaisee piirihallitus.

2. Edustajalla (-jilla) pitää olla seuran hallituksen antama yhteinen valtakirja, jossa mainitaan edustajan (-jien) nimi (-et) ja heidän äänimääränsä.

3. Seuralla on oikeus lähettää piirikokoukseen yksi (1) edustaja kutakin ääntä kohden. Sama henkilö voi edustaa vain yhtä seuraa.

4. Piirihallituksen jäsenillä, piirihallituksen asettamien valiokuntien/työryhmien jäsenillä, piirin kunniapuheenjohtajalla ja kunniajäsenillä sekä liittohallituksen, liittovaltuuston ja liiton valiokuntien jäsenillä on kokouksessa puheoikeus, mutta ei äänioikeutta.

6. Piirihallituksella on oikeus kutsua piirikokoukseen sidosryhmien edustajia, joilla on kokouksessa puheoikeus, mutta ei äänioikeutta.

7. Piirikokouksissa ei ole etäosallistumismahdollisuutta, ellei piirihallitus jonkin yksittäisen käsiteltävän asian kohdalla toisin päätä. Tällaisessa tapauksessa etäosallistuminen on mahdollista kokouksen aikana tai ennen kokousta tietoliikenneyhteyden tai muun teknisen apuvälineen avulla. Etäosallistumismahdollisuudesta sekä käytettävästä tekniikasta on mainittava kokouskutsussa.

• Pohjois-Suomi