PK-35 Vantaa vahvisti maalivahtiosastoaan

• Jalkapallosarjat

PK-35 Vantaa on solminut pelaajasopimuksen saksalaisen Juliane Fuchsin kanssa. 20-vuotias maalivahti on ehtinyt harjoitella Punamustien mukana jo yli kahden kuukauden ajan.

Fuchs liittyi Punamustien harjoitusvahvuuteen heti tammikuun alussa ja hän on pelannut jo muutamissa harjoitusotteluissa. Kotimaassaan Saksassa Fuchs aloitti jalkapallon parissa paikallisessa FSV Altdorfissa, jossa hän pelasi juniorina poikien kanssa. Myöhemmin hän on edustanut SC Freiburgia, SC Sandia ja 1. FFC Niederkircheniä. Pelejä Fuchsille on kertynyt sekä Saksan toisella että kolmannella sarjatasolla. Lisäksi hän on esiintynyt Saksan nuorisomaajoukkueissa.

– Ensin haluan päästä pienen loukkaantumisen jäljiltä jälleen täyteen kuntoon. Sitten pyrin suoriutumaan harjoituksissa mahdollisimman hyvin ja olemaan tarvittaessa joukkueen tukena, Fuchs totesi vantaalaisten sivuilla.

Fuchs on pelikelpoinen heti, kun PK-35 Vantaa aloittaa Naisten Liigan lauantaina 31.3. vierasottelulla Turun Palloseuraa vastaan.

• PK-35 Vantaa