Pertti Rautavirta ja Jyrki Saulo ovat poissa

• Alueuutiset
  • Seuratoiminta

Jalkapalloperhe on menettänyt kaksi suurta miestä. Eteläisellä alueella kaksi suurta jalkapallopersoona on nukkunut pois. Pertti Rauravirta ja Jyrki Saulo olivat molemmat vaikuttajia ja suuria jalkapallopersoonia, jotka ovat omalla työllään vaikuttaneet suomalaisen jalkapallon kehitykseen ja menestykseen.

Pertti Rautavirta

Pertti Rautavirta toimi FC Kuusysissä pitkäaikaisena valmentajana urallaan. Rautavirta valmensi urallaan sekä tyttöjä että poikia. 1980- ja 1990-luvuilla hän valmensi muun muassa FC Kuusysin A- ja B-junioreita menestyksekkäästi, aina SM-mitaleille asti. Kaiken kaikkiaan Rautavirran valmennusura kesti yli 40 vuotta. Pertti toimi myös mm. Palloliiton valmentajakouluttajana, piiri- ja aluejoukkuevalmentajana sekä oli järjestämässä kansainvälisiä tapahtumia. Otamme osaa läheisten suruun.

FC Kuusysin uutinen

Jyrki Saulo

Jyrki oli aktiivinen ja pitkäaikainen seuratoimija ja toimi myös seuran puheenjohtajana.  Malmin Palloseura ja jalkapallo olivat lähellä Jyrkin sydäntä. Jyrki jaksoi aina välittää seuran asioista ja jatkoi mukana pitkään myös oman jälkikasvun jäätyä pois toiminnasta. Hän oli myös aktiivinen kehittäjä ja Helsingin piirin aktiivinen vaikuttaja. Otamme osaa läheisten suruun.

Malmin Palloseuran uutinen