Pertti Alajalle elämänurapalkinto - KaaPosta Vuoden Urheiluseura

• Seuratoiminta

Urheilugaalassa 2018 torstaina 18.1. palkittiin laaja kirjo urheilussa kunnostautuneita ja jalkapallolle tuli kaksi komeaa palkintoa.

Vuoden Urheiluseurana palkittiin vahvaa työtä jo vuosikaudet tehnyt Kaarinan Pojat.

Palloliiton edesmennyt puheenjohtaja Pertti Alaja puolestaan palkittiin Urheilugaalassa elämänurapalkinnolla.

"Urheilu oli valtava osa Pertin elämää lapsuudesta loppuun asti. Pertillä oli laaja urheilusydän. Jalkapallon lisäksi koko urheilun kirjo. Pertti sai urheilulta paljon. Hän on varmasti kiitollinen kaikista niistä ystävistä, joita urheilu hänelle antoi”, perusteluissa sanottiin osuvasti.

Pertti Alajan leski Eija Alaja nouti palkinnon Pertin kaksoisveli Erkki Alajan kanssa. Erkki Alaja palkittiin myös Urheilugaalassa Taustavoima-palkinnolla.

• Palloliitto