Pelipaikan tukipalvelussa ruuhkaa

• Jalkapalloharrastus

Pelipaikan tukipalvelu on runsaiden tukipyyntöjen takia tällä hetkellä hiukan ruuhkautunut.

Kaikki tukipyynnöt käsitellään niin nopeasti kuin mahdollista ja pyrimme vastaamaan mahdollisimman nopeasti jokaiselle.

Palloliiton vaihteen ruuhkautumisen välttämiseksi pyydämme, että Pelipaikkaa, pelipasseja tai vakuutuksia koskevissa asioissa ette soita vaihteeseen. Tukipalvelu vastaa kysymyksiinne siinä järjestyksessä kuin viestejä sinne on tullut. Pyydämme kärsivällisyyttä.

Huomatkaa myös, että pelipassi on voimassa maksuhetkestä alkaen ja vakuutus tilaushetkestä alkaen riippumatta siitä onko rekisteröinnit viety loppuun asti Pelipaikassa. Myös seurasiirrot ovat voimassa, jos seura on vienyt siirron loppuun asti omalta osaltaan ja se odottaan enää Palloliiton hyväksyntää.

Palloliiton tukipalvelu palvelee osoitteessa tuki.palloliitto.fi ja sieltä löytyy tukipyyntölomakkeen lisäksi paljon ohjeita yleisempiin ongelmatilanteisiin.