Pelaaja ja vanhemmat - Mikä on tärkeintä jalkapallossa?

• Jalkapalloharrastus

Hyvä vastaanottaja!

Suomalainen jalkapalloperhe rakentaa yhteistä tulevaisuuttaan laatimalla seurojen ja Palloliiton yhteistä strategiaa vuosille 2020-2024. Osana taustatyötä haluamme kuulla mielipiteitäsi Sinulle tärkeistä asioista omaan ja/tai lapsesi/huollettavasi jalkapalloharrastukseen liittyen.

Kyselyyn pääset alla olevasta linkistä. Samasta linkistä voit halutessasi vastata kyselyyn useamman kerran esimerkiksi sekä vanhemman että kerran tai useammin pelaajan roolissa.

Toivomme että vanhemmat auttavat tarvittaessa lastaan kyselyn täyttämisessä.

Tämä lyhyt kysely vie aikaasi vain 2-3 minuuttia. Mielipiteesi on meille todella tärkeä, joten toivomme, että annat äänesi kuulua!
Kaikkien yhteystietonsa jättäneiden vastaajien kesken arvotaan lippuja Huuhkajien EM-kisoihin valmistavaan otteluun Suomi-Viro 7.6.2020.
950 jäsenseuran ja koko jalkapalloperheen puolesta,

Marco Casagrande, pääsihteeri