Palloliitto ja Wolt yhteistyöhön

Wolt lähtee Suomen Palloliiton pitkäaikaiseksi yhteistyökumppaniksi. EM-kisojen aikana Woltilla on mahdollista tilata myös Huuhkajien fanituotteita.

– Suomalaisena yrityksenä meistä on hienoa olla mukana tukemassa suomalaista jalkapalloa. Hyvä ruoka ja urheilu kuuluvat saumattomasti yhteen, ja Wolt ja Palloliitto ovat molemmat osaltaan vahvasti suomalaisten arjessa läsnä, Woltin Suomen-maajohtaja Henrik Pankakoski sanoo.

Suosiotaan myös penkkiurheilun puolella kasvattava jalkapallo on jo pitkään ollut harrastajamäärältään Suomen suosituin urheilulaji. Tänä kesänä Suomen miesten maajoukkue pelaa ensimmäistä kertaa jalkapallon EM-kisoissa, ja sen myötä lajin suosion odotetaan kasvavan entisestään.

– Huuhkajien, Helmareiden ja Suomen miesten futsalmaajoukkueen menestys on lisännyt jalkapallon ja futsalin suosiota hurjasti. On mahtavaa, että Woltin kaltainen innovatiivinen yritys on mukana menestysmatkallamme. Wolt tuo fanien ulottuville uusia elämyksiä ennennäkemättömän helposti, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis sanoo.

Woltin kautta voi EM-kisojen aikana tilata kotiin ravintolaruoan ja päivittäistavaroiden lisäksi myös Huuhkajien fanituotteita. Kannatushuivit ja pelipaidat kuljetetaan valituissa kaupungeissa kotikatsomoihin puolessa tunnissa.