Palloliitto ja Scandia Rent yhteistyöhön

Kotimainen autovuokraamoketju Scandia Rent ja Suomen Palloliitto ovat solmineet yhteistyösopimuksen vuosille 2022–2025.

Scandia Rent on Suomen vanhin autovuokraamo, jonka palveluverkosto kattaa yli 100 toimipistettä, jotka palvelevat Hangosta Ivaloon. Yhteistyösopimuksen myötä Scandia Rent liittyy suomalaiseen jalkapalloperheeseen.

– Olemme erittäin innoissamme alkavasta yhteistyöstä ja mahdollisuudesta päästä Suomen Palloliiton kumppaniksi. Yhteistyö valtakunnallisen liiton kanssa antaa meille mahdollisuuksia yhteistyöhön myös paikallisten seurojen sekä yksittäisten jalkapalloperheiden kanssa. Uskon yhteistyön tukevan tavoitettamme valtakunnallisen tunnettuuden kasvattamisessa. Kahden kotimaisen toimijan yhteistyöstä seuraa varmasti paljon hyvää, iloitsee Scandia Rent -ketjun toimitusjohtaja Timo Raimovaara.

Palloliitossa odotetaan innolla yhteistyötä Scandia Rentin kanssa. Kahden valtakunnallisen toimijan tavoitteet palvelevat toisiaan.

– Suuri ja kasvava suomalainen jalkapalloperhe tukee Scandia Rentin tavoitteita vahvistaa brändiään valtakunnallisena toimijana. Meille Palloliittona on myös operatiivisesti tärkeää, että meillä on autovuokraustoimialalla luotettava ja valtakunnallinen yhteistyökumppani, sillä tarpeemme autovuokrauksen osalta ovat moninaiset. Palloliitto järjestää ympäri vuoden mm. jalkapallo- ja futsalmaajoukkueiden ottelutapahtumia eri puolilla Suomea, myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis kertoo.

Lisätiedot:

Suomen Palloliitto, myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis
    [email protected], puh. 040 513 6100

Scandia Rent, toimitusjohtaja Timo Raimovaara
    [email protected] , puh. 050 547 4007

Scandia Rent

Scandia Rent on Suomen vanhin autovuokraamo ja sittemmin se on laajentunut yhdeksi Suomen suurimmista autovuokraamoketjuista. Lisäksi Scandia Rent on täysin kotimainen. Palveluverkosto kattaa yli 100 toimipistettä niin kaupungeissa kuin kaikilla suurimmilla lentokentillä. Autovalikoimaan kuuluu noin 2 500 henkilö- ja pakettiautoa sekä minibussia. Scandia Rent -ketjun keskeinen tavoite on tarjota asiakkailleen laadukasta palvelua.