Palloliitto ja Rexona yhteistyöhön

• Maajoukkueet

Rexona ja Palloliitto ovat solmineet kahden vuoden pituisen yhteistyösopimuksen. Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis iloitsee uudesta kumppanuudesta.

– On mahtavaa löytää kumppani, joka Palloliiton tavoin kannustaa ja tukee ihmisiä lisäämään liikettä ja sitä kautta hyvinvointia arkeensa. Aivan kuten jalkapallo ja futsal lajeina, myös Rexonan tuotteet sopivat aktiivisille liikkujille sukupuolesta riippumatta, Varis sanoo.

Rexonalle oli tärkeää löytää kumppani, joka edustaa samanlaisia myönteisiä arvoja, kuten terveyttä, liikkumisen iloa ja osallistamista, ja jolla on samalla vahva yhteys Rexonan kohderyhmään.

– Olemme tyytyväisiä, että olemme löytäneet yhteistyön Palloliiton kaltaisen kumppanin kanssa, joka tukee suomalaisten hyvinvointia ja menestystä sekä ottaa kestävän kehityksen ja sosiaalisen vastuun yhtä vakavasti kuin me. Haluamme yhdessä Palloliiton kanssa innostaa mahdollisimman monia olemaan aktiivisia ja tuntemaan olonsa itsevarmaksi, kertoo Unileverin markkinointipäällikkö Ilse Siekkinen.

Rexona on mukana tukemassa molempia EM-kisoissa pelaavia A- maajoukkueita ja suomalaisia jalkapallokannattajia kohti ennennäkemättömiä suorituksia. Rexona ei jätä pulaan!