Palloliitto hakee uusia osaajia palvelukseensa

Suomen Palloliiton strategiakausi 2020-24 on hyvää vauhtia jo menossa. Toimintaa kehitetään strategian suuntaviivojen mukaisesti ja tätä tukeakseen Palloliitto on nyt avannut hakuja erilaisiin työtehtäviin.

Seuraavat haut ovat nyt avoinna:

Palloliiton nopeasti kehittyvään tutkimus- ja kehitystoimintoon haetaan datainsinööriä määräaikaiseen kaksivuotiseen työsuhteeseen sekä pelianalyysiasiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Molempiin tehtäviin hakuaikaa on 10.1.2021 saakka.

Uudelleen organisoituun seurakehitystoimintoon haetaan seurakehittäjää läntiselle alueelle toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Päätoimialueena on Pohjanmaa ja hakuaikaa on 15.1.2021 saakka.

Valmennusosaamisen kehittämisen tueksi haetaan alueellisia futsalkoulutusvastaavia pohjoiselle, läntiselle, itäiselle ja eteläiselle alueelle. Tehtävät ovat osa-aikaisia ja oto-periaatteella hoidettavia. Hakuaikaa on 15.1.2021 saakka.

Lisätiedot kaikista tehtävistä, niiden vaatimuksista sekä hakemisesta löytyvät täältä >>

• Palloliitto