Palloliitto hakee tapahtumakoordinaattoria

Palloliitto hakee palvelukseensa tapahtumakoordinaattoria vastaamaan monipuolisista tehtävistä maaottelu- ja muihin tapahtumiin liittyen.

Tapahtumakoordinaattori toimii osana Palloliiton tapahtumatoimintoa, jonka tehtävänä on järjestää korkeatasoisia tapahtumia ja kehittää niiden tasoa yhteistyössä muiden vastuullisten tapahtumajärjestäjien kanssa.

Palloliiton tapahtumakoordinaattorina Sinun tehtäväsi on tukea tapahtumapäälliköitä erilaisten tapahtumien järjestämisessä. Keskeinen tehtäväsi on koordinoida ja toteuttaa erilaisia tapahtumia, kuten maaotteluita, turnauksia, cup-finaaleja, mediatilaisuuksia, järjestökokouksia, seminaareja sekä gaaloja. Avustat tapahtumapäälliköitä isoissa tapahtumissa ja tuotat erilaisia viestinnällisiä tukimateriaaleja tapahtumiin, kuten käsiohjelmia, akkreditointikortteja ja opasteita.

Tehtävä on määräaikainen 31.12.2020 saakka ja täytetään mahdollisimman nopealla aikataululla. Hakuaikaa on ainoastaan maanantaihin 16.3. saakka.

Lisätiedot tapahtumakoordinaattorin tehtävästä, sen sisällöstä ja vaatimuksista sekä hakemisesta >>

Palloliitolla on käynnissä haku myös maajoukkuemanagerin tehtävään 22.3.2020 saakka. Lisätiedot maajoukkuemanagerin tehtävästä >>

• Palloliitto