Palloliitto hakee seurakehityspäällikköä eteläiselle alueelle

• Seuratoiminta
  • Jalkapalloharrastus
  • Alueuutiset
  • Futsal

Eteläisen alueen seurakehityspäällikkönä olet keskeisessä roolissa suomalaisen jalkapallon ja futsalin kehittäjänä. Perehdy tehtävään ja hae mukaan 1. elokuuta mennessä.

Erittäin mielenkiintoinen eteläisen alueen seurakehityspäällikön tehtävä aukeaa hakuun, kun aiemmin eteläisellä alueella seurakehittäjänä toiminut Kalle Parviainen on nimetty läntisen alueen seurakehityspäälliköksi. Samassa yhteydessä aiemmin seurakehityspäällikön tehtävässä toimineen Taneli Haaran työnkuva muuttuu, ja hän toimii jatkossa eteläisen alueen aluepäällikkönä ja seurakehittäjänä.

Eteläisen alueen seurakehityspäällikön tehtävä on merkittävä suomalaisen jalkapallon ja futsalin kehittymisen kannalta.

- Läntisen alueen seurakehityspäällikön valintaprosessi käynnistettiin, kun tehtävää ansiokkaasti hoitanut Janne Koivisto siirtyy elokuun alussa kasvattajaseuransa Rauman Pallo-Iirojen toiminnanjohtajaksi. Olemme todella iloisia, että hänen seuraajaksi saatiin lukuisten erinomaisten hakijoiden joukosta Kalle Parviainen eteläiseltä alueelta, Palloliiton seurapalvelujohtaja Timo Huttunen kertoo.

- Sisäisen hakijan tultua valituksi läntiselle alueelle avautui mahdollisuus tarkastella eteläisen alueen seurapalvelutiimin rooleja. Päädyimme eteläisen alueen aluepäällikön ja seurakehityspäällikön tuplaroolia  aiemmin hoitaneen Taneli Haaran kanssa ratkaisuun, jossa haemme nyt eteläiselle alueelle seurakehityspäällikköä. Muokkaamme samalla Tanelin roolia seurapalvelutiimissä, mikä mahdollistaa entistä vaativampien kehityshankkeiden toteuttamisen jatkossa, Huttunen jatkaa.

Seurakehityspäällikön tehtävän tavoitteet ja edellytykset

Eteläisen alueen seurakehityspäällikkö toimii Uudenmaan, Päijät-Hämeen ja Kymenlaakson maakuntien alueella. Seurakehityspäällikkö toimii eteläisen alueen seurapalvelutiimin esihenkilönä tehden tiivistä yhteistyötä aluepäällikön kanssa.

Roolissasi eteläisen alueen seurakehityspäällikkönä pääset vaikuttamaan alueesi jalkapallo- ja futsalseurojen sekä niissä toimivien palkattujen ja vapaaehtoistoimijoiden kehittämiseen.

Tehtävässä vastaat laatujärjestelmän seura-arvioinneista, niistä johdetuista seurakohtaisista kehitysprojekteista sekä alueella toteutettavista seurakehityshankkeista.

Osallistut tehtävässäsi myös seuradialogin ylläpitämiseen ja vahvistamiseen sekä osana valtakunnallista seuratiimiä koko suomalaisen seuratoiminnan kehittämistyöhön.

Odotamme Sinulta näkemystä ja kykyä olla mukana kehittämässä suomalaisia jalkapallo- ja futsalseuroja entistäkin vahvemmiksi ja osaavammiksi. Tuot olemuksellasi innostusta, uskoa ja osaamista seuratoimijoille ja mahdollistat työlläsi heidän menestyksensä. Sinut opitaan tuntemaan palveluhenkisyydestäsi ja -asenteestasi.

Tarjoamme Sinulle mielenkiintoisen ja haastavan ympäristön kehittää niin itseäsi kuin suo­malaisen jalkapallon ja futsalin toimintaympäristöä.

Lue lisää ja hae mukaan 1. elokuuta mennessä >>