Palloliitto hakee nuoruusvaiheen urheilutoiminnan kehityspäällikköä

Nuoruusvaiheen urheilutoiminnan kehityspäällikkö vastaa 10–15-vuotiaiden tyttöjen urheilutoiminnan kehittymisestä seuroissamme ympäri Suomen.

Seurojen urheilutoiminnan laatu on yksi juuri julkaistun naisten ja tyttöjen jalkapallon kehitysstrategian painopisteistä. Käynnistyvän strategisen projektin tavoitteena on tukea seuroja rakenteiden, prosessien ja valmennussisältöjen vahvistamisessa tyttöjen puolella. Lisäksi tavoitteena on vahvistaa kansainvälistä verkottumista ja osaamisen jakamista seuratoiminnassa tyttöjen puolella.

Haemme nyt joukkoomme nuoruusvaiheen urheilutoiminnan kehityspäällikköä vastaamaan 10–15-vuotiaiden tyttöjen urheilutoiminnan laadun vahvistumisesta, siihen keskittyvän toimintamallin luomisesta sekä tuomisesta seurojen arkeen. Kehityspäällikkö vastaa toimintamallin mukaisesti seurojen tukemisesta ja sitouttamisesta tyttöpuolen toiminnan kehittämiseen sekä integrointiin osaksi seuran olemassa olevia rakenteita ja prosesseja.

- Toiminnan laadun vahvistaminen tyttöjen puolella on yksi keskeisistä tavoitteistamme. Tämä uusi rooli tulee olemaan keskeisessä osassa tukiessamme seuroja tyttöjen puolen vahvistamisessa, kehityspäällikkö Heidi Pihlaja kommentoi.

Roolissa pääsee toimimaan poikkileikkaavasti hyödyntäen osaamista niin urheilutoiminnosta, tutkimus- ja kehitystoiminnosta kuin seurapalveluistakin. Etsimme henkilöä, jolla on muun muassa vahva osaaminen ja ymmärrys seuratoiminnan rakenteista, kokemusta valmennusosaamisen kehittämisestä sekä kyky hahmottaa kokonaisuuksia, ja olla innostava asioiden toimeenpanija.

Työsuhde alkaa kahden vuoden määräaikaisena projektiroolina, jonka jatkoa tarkastellaan osana Palloliiton strategiakokonaisuutta talvella 2023. Hakuaika päättyy perjantaina 5. maaliskuuta 2021 klo 23:59.

Lue lisää ja hae >>

Myös alueellisten valmennusosaamisen kehittäjien haku on yhä avoinna. Eteläiselle ja Läntiselle alueelle haetaan osa-aikaisia valmennusosaamisen kehittäjiä toteuttamaan Seurojen Palloliiton alueellisia koulutuksia. Lue lisää >>